snfile سن فایل

برترین فایل های علمی
مشخصات بلاگ
snfile سن فایل

جدیدترین فایل های علمی،آموزشی،تحقیقاتی،پژوهشی را از سایت ما دریافت نمایید.

بایگانی

شرح مختصر:

در این پست خلاصه کتاب بررسی رفتار مصرف کننده دکتر  جمشید سالار با فرمت pdf در حجم ۱۱۸ صفحه با کیفیت عالی به همراه سوالات تستی دانشگاه پیام نور در اختیار دانشجویان عزیز رشته مدیریت قرار گرفته است.

این جزوه آموزشی جهت سهولت مطالعه دانشجویان فراهم گردیده است. در این جزوه سعی گردیده است علاوه بر کاهش حجم مطالعاتی، تمامی بخش های مهم را شامل گردد.

تعریف رفتار مصرف­ کننده: عملی است که درباره مصرف­ کنندگان محصولات و خدمات شرکت ها بحث می­کند و این که آنها چه محصولات و خدماتی را و با چه انگیزه ای خریداری می­کنند مورد بررسی قرار می­دهند.

عوامل موثر در تصمیم خرید:

– تبلیغات دهان به دهان: اثر­گذاری بیشتر، روشی برای جلب اعتماد مشتریان، انتقال تجارب شخصی افراد به همدیگر است.

– افرادی که در یک گروه در شبکه اجتماعی هستند چون دارای ارزش و هنجار مشترک هستند محصول مورد تایید گروه را خریداری می­کنند.

برندها دارای تصویر ذهنی و شخصیت مشخصی هستند که تحت تاثیر تبلیغات، بسته­ بندی، برندینگ و سایر استراتژی­های بازاریابی قرار دارند.

تصویر ذهنی برند احساسی است که مصرف­ کنندگان بالقوه و بالفعل درباره یک برند دارند.

افراد محصولات را به دلیل تطابق با تصویر ذهنی مورد نظر خود و همچنین شخصیت خود خریداری می کنند.

وقتی محصولی با نیاز و خواسته مشتری مطابقت داشته باشد نتیجه آن وفاداری





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی